به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

این توضیحات و عنوان از ویرایش قالب ، قابل تغییر است.

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    ایمن ترافیک کالا

    ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید و عرضه کننده انواع تجهیزات ترافیکی، مبلمان شهری و تجهیزات ایمنی، فعالیت می کند. این برند از مواد اولیه باکیفیت در ساخت این تجهیزات استفاده می کند. پیروی از استانداردهای جهانی در تولید این محصولات، باعث شده تا این برند در رقابت با رقبای داخلی و خارجی، گوی سبقت را برباید. فروشگاه آنلاین ایمن ترافیک کالا با عرضه محصولات با قیمت مناسب و ارسال آنها به محل، توانسته نیازهای متقاضیان را پاسخگو باشد. چنانچه تجهیزات خریداری شده از این شرکت، نیاز به نصب داشته باشند می توانید از خدمات این مجموعه بهرمند شوید. در ادامه این مقاله شما را با محصولات تولید شده در این برند بیشتر آشنا خواهیم کرد.

    مبلمان شهری

    استفاده از مبلمان شهری استاندارد،باعث ایجاد فضایی زیبا شده و موجبات آسایش مردم را به وجود می آورد. ایمن ترافیک کالا یکی از تولید کنندگان انواع مبلمان شهری نظیر نیمکت پارکی، تاب سرسره پارکی، لوازم ورزشی پارکی و گلدان شهری است. انواع گلدان شهری کامپوزیتی، فایبر گلاس، سیمانی و سنگی، در این برند تولید می شوند. نیمکت پارکی بتنی، فلزی، چوبی و ...  نیز از محصولات این برند است. این برند انواع نیمکت شهری را در ابعاد و با اشکال مختلف ساخته است. ماندگاری و استحکام این تجهیزات باعث شده تا هزینه نگهداری از این محصولات بسیار پایین باشد. تاب سرسره هایی که در این برند ساخته می شوند، دارای جنسی از آلیاژ فولاد هستند و طول عمر بالایی دارند. با مراجعه به سایت ما می توانید این تجهیزات را به صورت آنلاین سفارش داده و در محل، تحویل بگیرید.

    مبلمان شهری

    تجهیزات ترافیکی

    هدف از استفاده تجهیزات ترافیکی، ممانعت از بروز تصادفات رانندگی است. ایمن ترافیک کالا یکی از تولید کنندگان انواع تجهیزات ترافیکی اعم از بشکه ترافیکی، انواع چراغ راهنمایی رانندگی، استوانه ترافیکی، کله قندی، نیوجرسی و سرعتگیر می باشد. تابلو ترافیکی دارای تنوع زیادی است و موارد استفاده از آنها بسیار  بالا می باشد. این برند با استفاده از ورقه های فلزی با کیفیت، انواع این تابلو را در ابعاد و سایزهای مختلف تولید می کند. در این فروشگاه انواع چراغ راهنمایی در مدل های تک خانه و 2 خانه و 3 خانه به فروش می رسد. شما می توانید با مراجعه به سایت این برند، از انواع چراغ راهنمایی LED، سولار و لامپی دیدن کرده و محصول مناسبی را انتخاب کنید. بشکه ترافیکی در ابعاد مختلف و به صورت شبرنگ دار و بدون شبرنگ نیز از دیگر محصولات این برند به شمار می رود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات این برند، می توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید.

    تجهیزات ایمنی

    تجهیزات ایمنی

    ایمن ترافیک کالا با بررسی نیاز کارگران و کارفرمایان در محیط کار، اقدام به تولید انواع تجهیزات ایمنی کرده است. این برند تولید کننده  انواع لباس کار ایمنی، دستکش ایمنی، کفش ایمنی و کلاه ایمنی در ایران است. لباس تولید شده در این شرکت در انواع لباس کار ایرانخودرو، سیلور، خلبانی و ... و در مدل های دوبنده، یکسره، کاپشن شلوار و روپوش می باشند. کفش های ایمنی که در این شرکت تولید شده اند در سایزهای مختلف طراحی شده اند. در دوخت این تجهیزات ایمنی از چرم اصل استفاده شده است که کیفیت آن را بالا برده و موجب افزایش مقاومت و طول عمر آنها می شود. کلاه و دستکش ایمنی که این برند تولید کرده است، با استفاده از مواد اولیه درجه یک ساخته شده اند. با مراجعه به سایت این برند، می توانید از راهنمایی های کارشناسان ما بهرمند شوید.

    تجهیزات ایمنی

    malihe
    چهارشنبه 29 مرداد 1399 - 1:40
    بازدید : 526

    لباس کار خلبانی

    لباس کار خلبانی نمونه ای پرطرفدار از میان ده ها مدل لباس کار موجود در بازار است. این لباس به صورت کاپشن و شلوار به هم پیوسته یا به عبارتی یک لباس کار یکسره تولید و در اختیار مشتریان قرار می گیرد. طراحی لباس کار خلبانی کاملا دقیق و هوشمندانه انجام شده و بسیار راحت و کاربردی است. در عین حفاظت از سلامت فرد، راحتی او را نیز تضمین می کند. به همین دلیل لباسی ایده آل برای  افرادی است کهبه دلیل کار در محیط های آلوده  و یا انجام فعالیت های طولانی مدت و نشست و برخاست های پی در پی مجاب به استفاده از یک لباس کار یکسره هستند. قیمت لباس کار خلبانی تحت تأثیر پارچه به کار رفته در دوخت آنها متفاوت است. معمولا از پارچه کچ راه مانند فلامنت کجراه یا کتان و... جهت دوخت لباس کار یکسره خلبانی استفاده می شود.

    لباس کار خلبانی کاربردهای فراوانی دارد. از جمله آنها می توان به باغبانی، تراشکاری، مشاغل کارگاهی و صنعتی، راهبری و... اشاره کرد. این لباس معمولا در رنگ سبز تولید می شود. اما رنگ های دیگر آن نیز در بازار وجود دارد. از مشخصات و مزایای دیگر آن، استفاده از دوخت با کیفیت دو سوزنه یا سه سوزنه در آن می باشد. بسته شدن آن با استفاده از زیپ تعبیه شده در قسمت جلوی بالاتنه انجام می گیرد. دارای جیب های متعدد در بالاتنه و طرفین پایین کمر و همچنین بر روی آستین است. در سایز های مختلف تولید می شود و در قسمت کمر دارای تسمه ای جهت تنظیم اندازه و فیت کردن آن بر تن می باشد. در ضمن چنانچه مشتری در هنگام سفارش و خرید لباس کار خلبانی، درخواست نصب لوگوی مربوط به شرکت را داشته باشد، تحقق این امر کاملا میسر می باشد.

    ایمن ترافیک کالا لیستی از انواع لباس کار با کیفیت تضمینی را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. شما می توانید لباس کار مورد نظر خود را انتخاب کنید و یک خرید اینترنتی آسان داشته باشید.

    لباس کار خلبانی

    malihe
    شنبه 25 مرداد 1399 - 19:49
    بازدید : 575

    چراغ های پلیسی

    اگر در استخدام نیروی انتظامی و راهنمایی و زندگی هستید و یکی از چراغ های وسایل نقلیه خود را شکسته‌اید،یا اگر قصد خرید چراغ گردان پلیس برای ماشین شخصی خود را دارید که هم زیبا و هم کارایی داشته باشد، توصیه می‌کنم که این مطلب را از دست ندهید و تمامی قسمت‌های آن را مطالعه کنید. باید بپذیریم که چراغ پلیس  وسیله‌ای مهم و اساسی برای نیروی پلیس است که هم نقش هشدار و هم نقش بازدارنده دارد. لامپ پلیسی و چراغ‌های پلیسی انواع مختلفی دارند که هر کدام از آنها برای وظایف خاصی به کار گرفته می‌شوند. بنابراین لازم است که ابتدا در مورد انواع مختلف آن‌ها آشنایی داشته باشید و بدانید که برای چه هدفی از آنها استفاده می‌کنید.

     البته اگر چراغ پلیسی را برای ماشین شخصی خود می‌خواهید، با محدودیت بیشتری مواجه هستید و استفاده از آن‌ها نیاز به گرفتن مجوز از طرف نهادهای نظامی و انتظامی است. پس با ما همراه باشید تا این محصول پلیسی را به طور کامل به شما معرفی کنیم.

    معرفی کلی چراغ پلیسی

     چراغ پلیسی یک نوع چراغ و لامپ مخصوص است و در سایت ایمن ترافیک کالا در دسته تجهیزات پلیس جای دارد که بر روی تجهیزات خودرویی و وسایل نقلیه پلیس و نیروهای انتظامی نصب می‌شود. این چراغ‌ها می‌توانند نقش‌های مختلفی داشته باشند که مهم‌ترین آن‌ها نقش هشدار دهنده و کنترل اوضاع است که شاید رایج‌ترین آنها که شما تجربه آن را دارید، چراغ نصب شده در خودروهای نمایی و رانندگی و همچنین پلیس ترافیک باشد.

    هدف استفاده از این چراغ‌ها به چند مورد زیر خلاصه می‌شود:

    • ایجاد نظم و از بین بردن تنش‌های احتمالی؛
    • وجودیک نیروی انتظامی و نظارتی برای کنترل اوضاع؛
    • اطلاع رسانی در مورد رسیدن امداد از فاصله دورتر؛
    • ایجاد نوعی نیروی هشدار دهنده برای کنار زدن تجمع و تراکم احتمالی؛
    • اعلام خطر در برخی شرایط اضطراری و کنترل اوضاع؛
    • استفاده در برخی مسابقات مانند مسابقات آفرود برای کنترل بیشتر اوضاع.

    احتمالاً این سؤال در ذهن شما به وجود آمده که اگر چراغ پلیسی تنها برای پلیس است، پس چه نیازی به خرید و فروش آن است؟ اگرچه از لفظ پلیس و انتظامی برای این چراغ‌ها استفاده می‌شود، اما حوزه‌های کاربرد آنها بسیار وسیع‌تر از این نقش بوده و حتی در برخی موارد از آنها برای وسایل نقلیه شخصی هم استفاده می‌شود.

     

    درک این موضوع چندان سخت نیست و به راحتی می‌توانید نمونه‌های مختلفی از این چراغ‌ها در ماشین آتش نشانی، در ماشین انتظامات، در آمبولانس‌ها، در خودروهای امداد و نجات، در امداد خودرو و حتی در برخی مسابقات ببینید.

    چراغ گردان

    malihe
    سه شنبه 14 مرداد 1399 - 3:24
    بازدید : 489

    مهمترین مشخصات آبخوری بتنی

    با توجه به مطالب پیشین، مشخص شد که استفاده از آبخوری بتنی برای سازندگان صرفه اقتصادی بسزایی دارد. قیمت آبخوری پارکی  بتنی نسبت به دیگر انواع مناسب تر است.  امروزه آبخوری ها نه تنها به عنوان وسیله ای برای رفع نیاز شهروندان، بلکه به عنوان یکی از اجزای مهم در طراحی های مدرن شهری مطرح شده اند. از این رو طراحان را بر آن داشته است که از آبخوری جهت تحولاتی در جلوه های بصری استفاده کنند. با گذری در مناطق مختلف تفریحی شاهد آبخوری هایی خواهید بود که تاثیر زیادی بر زیبایی محیط داشته اند. در بسیاری از شهرهای توریستی مطرح جهان، از انواع آبخوری ها در اشکال مختلف به عنوان یکی از جاذبه های موثر گردشگری استفاده می شود. با این تفاصیر می توان گفت یکی از مهمترین مشخصات آبخوری بتنی، نوع طراحی آن است که در ادامه به طور مفصل به آن پرداخته می شود.

    مزیت کامپوزیت بتنی در شکل پذیری آن است. این ماده مدتی پس از قالبگیری و خشک شدن همچون سنگ سخت می شود. این ویژگی سبب شده است از آن برای ساخت بسیاری از تجهیزات مبلمان شهری استفاده شود. به لطف این ویژگی بتن، امروزه انواع آبخوری بتنی در اشکال متنوع و زیبا ساخته می شود. نکته ای که در ساخت آبخوری بتنی باید رعایت شود، استفاده از مواد با کیفیت برای ساخت کامپوزیت است. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و دقت در ساخت آبخوری بتنی مانع از ترک خوردن این اجزاء و کاهش طول آنها می شود. پارک های شهری مکانی الگو برداری شده از طبیعت هستند. بنابراین تمامی اجزای آنها همچون کفپوش و نیمکت ها و انواع آبخوری ها باید به چشم اجزای طبیعت دیده شوند. آبخوری های بتنی ذاتا برگرفته از طبیعت هستند و با یک طراحی و زنگ آمیزی هوشمندانه این استعداد را خواهند داشت که به عنوان عضو موثری در فضای پارک بدرخشند.

    ویژگی های شیر آبخوری

    شیر آبی که برای آبخوری استفاده می شود، باید به راحتی قابل باز و بسته شدن باشد. تا تمامی گروه های سنی با اعمال قدرت اندکی قادر به استفاده از آن باشند. استانداردهای مربوط به ابعاد آبخوری بتنی باید رعایت شود. پس شیر آبخوری باید بین 85 تا 95 سانتیمتر از سطح زمین ارتفاع داشته باشد. این عدد متناسب با ارتفاع ویلچر مشخص شده است. مناسب ترین شیر آب برای استفاده در اماکن عمومی، مدل های خودکار است. شیر آب دکمه ای که به طور خودکار بسته می شوند، برای جلوگیری از هدر رفتن آب گزینه مناسبی هستند. حوضچه آبخوری باید به شکلی طراحی شود که مانع جمع شدن آب شود. آب جمع شده گاها منجر به تجمع آلودگی می شود. فاصله شیر آب از حوضچه باید به حدی باشد که ظرف یا بطری آب به شکل مناسبی در زیر آن جای گیرد.

    کلام آخر

    در صورت نیاز به دریافت مشاوره در زمینه نحوه انتخاب جنس آبخوری پارکی و شیر آب آن می توانید با شماره های داخل سایت ایمن ترافیک کالا  تماس بگیرید.

    آبخوری

    malihe
    دوشنبه 13 مرداد 1399 - 3:13
    بازدید : 565

    انواع آینه محدب

    همانطور که گفتیم آینه های محدب ساختار پیچیده ای ندارد اما با این حال انواع مختلفی از آن وجود دارد که از لحاظ کارکرد و محل نصب آن ها در مکان های مختلف با هم تفاوت دارند. خرید آینه محدب ترافیکی بر اساس مدل های آن برای مکان های متفاوت است و باید قبل از خرید موقعیت را بررسی نمایید.

    آینه محدب از لحاظ کاربردی به دو دسته تقسیم می شوند.

    آینه محدب ترافیکی

    آینه های محدبی که برای نصب در خیابان ها، سر پیچ جاده ها و تونل ها مناسب است را اصطلاحا آینه محدب جاده ای و یا آینه محدب ترافیکی گفته می شود. با خرید آینه محدب ترافیکی مناسب و نصب آنها در مکان مناسب و انتخاب قطر مناسب آینه می توانید به مقدار زیادی از تصادفات جلوگیری شود.

    آینه محدب پارکینگی

    آینه هایی که در مکان های بسته همچون پارکینگ و انبارها استفاده می شود آینه محدب پارکینگی می‌نامند. این آینه ها چون در مکان سر بسته نصب می شود می تواند کیفیت پایینی داشته باشد اما قطر آینه محدب باید طوری انتخاب شود که دید کاملی به رانندگان بدهد.

    آینه محدب را از لحاظ جنس آینه به دسته های زیر تقسیم می نمایند.

    آینه محدب شیشه ای

    از آینه محدب شیشه ای در جاده ها و خیابان ها و پارکینگ ها استفاده می‌شود. همانطور که می‌دانید شیشه در رطوبت ممکن است لک شود و در برابر تغییرات دمایی مقاومت کمی دارد. از این رو از آینه محدب شیشه ای بیشتر در شهرها و پارکینگ ها استفاده می‌شود. قیمت آینه محدب شیشه ای نسبت به دیگر آینه ها ارزان تر است. شما می‌توانید آینه محدب شیشه ای را در قطرهای متنوع، با فریم و یا بدون فریم تهیه نمایید.

    آینه محدب استیل

    استیل ورقه ای شفاف است که قادر است تصاویر را به وضوح بزرگ نماید. همانطور که می‌دانید استیل را جزء مقاومترین انواع فلز در برابر رطوبت، سرما و گرما می‌دانند. استفاده از استیل در ساخت آینه محدب ترافیکی و پارکینگی این مزیت را دارد که در هر شرایط آب و هوایی بتوانید دید کاملا خوبی به جاده داشته باشید و در صورت برخورد خودروهای معمولی و سنگین امکان شکستن و ضربه خوردن به آن کمتر از انواع دیگر است. آینه محدب استیل فقط در قطر 80 سانتیمتری طراحی و ساخته می شود. نصب آینه محدب استیل در جاده های مه آلود بهترین گزینه برای افزایش دید رانندگاه به شمار می‌آید.

    آینه محدب اکریلیک

    این نوع آینه محدب نیز از انواع مقاوم به شمار می‌رود و بیشتر در انبارها و پارکینگ هایی که نقاط کور دارند به کار می‌آید. با نصب آینه محدب اکریلیک در انبارها به لیفت تراک ها این امکان داده می‌شود که با دید باز در داخل انبار حرکت نماید.

    کلام آخر

    فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا عرضه کنندهانواع آینه محدب ترافیکی، پارکینپی و خودرو می باشد.

    آینه محدب

    malihe
    شنبه 11 مرداد 1399 - 22:34
    بازدید : 475

    لباس کار ایران خودرویی

    اولین موردی که در شروع کار هر کارگاه یا کارخانه به آن توجه می شود انتخاب البسه مناسب است. نوع محیط کار، میزان خطرات وایمنی، دمای محیط  و نوع آلاینده ها در موقع خرید لباس مد نظر قرار می دهند. لباس کار ایران خودرویی می بایست به گونه ای باشد که در موقع بروز خطر کمترین آسیب به کارگر برسد.

    لباس کار ایران خودرو از نخستین فرمهای لباس کارگری است که معمولا در کارخانجات خودرو سازی وکارگاههای قطعه سازی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل طراحی مناسب، وزن کم و راحتی در حین کار، شرکت ها و سازمان های مختلف مانند، مراکز صنعتی، کارگاه ها، شرکت های نفت، گاز و پتروشیمی، شرکت های ساختمانی، نگهبانی، باغبانی و فروشگاه های عرضه مواد غذایینیز از این لباس استفاده می کنند.

    لباس های کار دارای جنس های متنوعی مانند پنبه ای، ویسکوز، پلی استر یا کتان می باشند. میزان طبیعی بودن الیاف مصرفی باعث افزایش کیفیت لباس می شود. این لباس در تمام فصول سال ودر دماهای مختلف قابلیت استفاده دارد. در هنگام شستشو لباس کار ایران خودرویی دچار تغییر سایز نمی شود ورنگبندی آن ثابت است. در برابر آب، مواد روغنی ونفتی نفوذ ناپذیری قابل قبولی دارد.

    لباس کار ایران خودرو به صورت دو تیکه شامل کاپشن وشلوار تولید می شود.رنگبندی آن به گونه ای است که رنگ سر شانه با بقیه قسمتها متفاوت است. در رنگهای طوسی، آبی وسورمه ای و در سایز های مختلف دوخته می شود.

    بر اساس میزان الیاف طبیعی موجود در پارچه، قیمت لباس کار ایران خودرو متفاوت است. خریداران می توانند برای خرید لباس کار ایران خودرو، به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا مراجعه نمایند. و با در نظر گرفتن نوع شغل ومحیط مورد استفاده، رنگ و جنس مورد استفاده را انتخابو لباس کار مناسب خود را تهیه کنند. در ضمن کارشناسان ما در این شرکت می توانند به بهترین شکل ممکن شما را در انتخاب بهترین لباس کار راهنمایی کنند.

    لباس کار

    malihe
    چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 18:57
    بازدید : 364

    دستکش ایمنی استادکار

    دست افرادی که در کارگاه صنعتی کار می کنند، در معرض خطرات مختلفی قرار می گیرد. دستکش های ایمنی استادکار در انجام خدمات شهری، صنایع ساختمانی و ساختمان سازی، بسته بندی، کارخانجات، کشاورزی، خودروسازیمورد استفاده قرار می گیرد.

    دستکش ایمنی استاد کار در سایز متوسط تا خیلی بزرگ تولید می شود. در بافت این دستکش از نخ پلی استر با تراکم بالا استفاده می شود. به منظور دوام بیشتراز سه لایه لاتکس در قسمت کف دست تا انگشتان کمک می گیرند. این تجهیزاتدارای آج مناسب جهت جلوگیری از سرما و خوردگی می باشد. جنس دستکش باعث انعطاف پذیری آن می شود تا استفاده از آن برای کارگران راحت باشد.

    دستکش ایمنی بر اساس استانداردهای موجود در کشور طراحی وتولید می شود. یکی از دستکش ایمنی پر کاربرد دستکش کف مواد استادکار است که دارای ایمنی مناسب و محافظ دستها می باشد. نخ به کار رفته در دستکش پلی استر است. لایهی داخلی دستکش پوشیده شده از پودر پنبه است ودر قسمت کف دست و انگشتان از لاتکس استفاده می کنند. دستکش کف مواد استادکار به دلیل بافت کشسانی انعطاف پذیری بالایی دارد و در برابر سایش مقاوم است.

    اگر افراد مجبور به استفاده ی طولانی مدت از دستکش ایمنی کف مواد استادکار باشند منافذ ریزی در الیاف آن وجود دارد که باعث جریان هوا وممانعت از عرق کردن دست می شود. استفاده از دستکش ساق بلند کف مواد برای افرادی که در محیط صنعتی وکارگاهها کار می کنند به دلیل وجود مواد نفتی، مواد شیمیایی و مواد اسیدی باعث ایمنی بیشترمی شود و از آسیب های احتمالی ناشی از ریختن مایعات به دست جلوگیری می کند.قیمت دستکش ایمنی استادکار نیز نسبت به تولیدات خارجی مناسب تر است.

    دستکش  ایمنی استادکار در سایز و رنگ مختلف تولید می شود. اگر قصد خرید دستکش دارید می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایمن ترافیک کالا، بهترین انواع دستکش استادکار را سفارش داده و در محل تحویل بگیرید.

    دستکش کف مواد

    malihe
    چهارشنبه 8 مرداد 1399 - 3:26
    بازدید : 444

    کلاه ایمنی مهندسی

    در زمان خرید کلاه ایمنی مهندسی لازم است در مورد ویژگی های آن تحقیقات کاملی انجام داد. در بررسی انجام شده بیشترآسیب های وارده به سر به خاطر عدم پوشیدن کلاه ایمنی می باشد، کارفرمایان باید در این زمینه دقت کافی به خرج دهند. اگر این احتمال وجود دارد که یک شیء در حال سقوط ممکن است به سر کارگر اصابت کند و در جایی که خطرات الکتریکی وجود دارد استفاده از کلاه ایمنی الزامی است.

    سایر مشخصات مهم که در زمان خرید کلاه ایمنی مهندسی باید به آن توجه کرد عبارتند ازکلاه ایمنی مهندسی باید دارای استاندارد لازم باشد. نسبت به رطوبت نفوذ ناپذیر، در برابر ضربات مقاوم، عایق الکتریکی بوده و  وزن کمی داشته باشد. فاصله بین تعلیق ساز و پوسته خارجی سه سانتیمتر باشد.کلاه ایمنی از جنس پلی اتیلن تولید می شود. مواد مقاوم به کار رفته در کلاه ایمنی باعث کاهش خطرات ناشی از ضربه  یا سقوط اجسام به سر می شود.

    کلاه ایمنی از دو لایه تشکیل شده است در ساخت لایه بیرونی از مواد سبک استفاده می شود. دارای مقاومت بالا در مقابل ضربه وسایش است. لایه داخلی ازیونولیت ساخته می شود قابلیت تهویه هوا و مانع از انتقال ضربه می شود. از پارچه ی ضد آلرژی برای روکش یونولیت استفاده می کنندهمچنین کلاه حتما باید دارای بند مخصوص باشد که آن را بر روی سر ثابت نگه دارد.

    ایمن ترافیک کالا کلاه مهندسی را در رنگبندی متنوع تولید می نماید. رنگ کلاه معرف شغل افراد می باشد البته انتخاب رنگ اجباری نیست. این برند با استفاده از مواد مرغوب وطراحی متنوع اقدام به ساخت کلاه ایمنی مهندسی نموده است.ایمن ترافیک کالا یکی از فروشگاههای معتبر در زمینه تجهیزات ایمنی است. در صورت تمایل می توانید بهترین انواع کلاه ایمنی را از این فروشگاه خریداری نمایید.

    کلاه ایمنی مهندسی

    malihe
    سه شنبه 7 مرداد 1399 - 2:28
    بازدید : 508

    مشخصات انواع عینک ایمنی

    بر اساس خطراتی که در محیط های کاری مختلف وجود دارد، تجهیزات ایمنی متناسب با شرایط، طراحی و ساخته می شوند. این تجهیزات بسته به نوع طراحی و ناحیه ای که مورد حفاظت قرار می دهند، در 4 گروه عینک های ایمنی، عینک های فنجانی، شیلدهای صورت و کلاه خودها (Helmets) قرار می گیرند. در ادامه انواع عینک های ایمنی و مشخصات هریک معرفی می گردند.

    راهنمای خرید عینک ایمنی

    برخی حوادثی که منجر به ایجاد زخم و جراحت در چشم ها می شوند، منجر به بروز آسیب های غیر قابل علاج شوند. اغلب آسیب های چشمی سبب نابینایی فرد می شوند. آسیب هایی که با رعایت اصول ایمنی و استفاده از عینک ایمنی می توانست پیشگیری شود. خرید عینک ایمنی نیازمند کسب اطلاعات جامعی در مورد این تجهیزات است. اطلاعاتی که می تواند منجر به انتخاب بهتری شود؛ هر عینک ایمنی در مجموع باید از خواص زیر برخوردار باشد.

    • به راحتی قابل استفاده باشد و فرد را در حین استفاده کلافه نکند.
    • از وضوح و دید کافی برخوردار باشد و میدان دید کاربر را محدود نکند.
    • با قرار گرفتن صحیح بر روی چشم ناحیه حفاظتی کاملی برای چشم ها ایجاد کند.
    • در تماس با مواد مخرب از دوام و استحکام بالایی برخوردار باشند.

    عینک ایمنی جوشکاری

    فرایند جوشکاری همراه با صدای زیاد، تشعشعات مرئی و نامرئی مضر و پرتاب ذرات خواهد بود. تشعشعات مرئی نتیجه ایجاد قوس الکتریکی و تشعشعات غیر مرئی شامل پرتوهایUV و IR است. عوارض رسیدن این پرتوها به چشم و پوست، التهاب چشم وسوختگی پوست خواهد بود. عینک ایمنی جوشکاری نوعی از عینک ایمنی مهندسی است که برای حفاظت از چشم در برابر اشعه های مضر جوشکاری و ذرات پرتابی و گازهای سمی طراحی شده است. عینک ایمنی جوشکاری می تواند هریک از انواع کلاه خودها، عینک های فنجانی و یا عینک های ایمنی باشد. هلمت جوشکاری همزمان از سر، صورت و چشم محافظت می کند. لنز مورد استفاده در هلمت ها می تواند تیره و کدر باشد تا پرتوهایuv و مادون قرمز را جذب کند. لنز این عینک ها معمولا از جنس پلی کربنات ساخته می شوند. لنزهای پلی کربناتی نسبت به لنز شیشه ای سبک تر و چندین برابر مقاوم تر هستند. برای دوام بیشتر عینک ایمنی جوشکاری باید لایه بیرونی لنز از خواص ضد خش و ضد استاتیک برخوردار باشد. قاب عینک جوشکاری باید به شکلی طراحی شده باشد که محدوده دید وسیعی در اختیار کاربر قرار دهد. علاوه بر این به خوبی حاشیه چشم را عایق بندی کند و از ورود ذرات مضر به چشم جلوگیری کند. بسته به روش جوشکاری و جریان مورد استفاده از فیلترهای محافظ برای جذب اشعه های مضر استفاده می شود. شرایط ذکر شده برای ساخت عینک ایمنی جوشکاری با توجه به استاندارد DIN EN 166 تعیین شده اند.

    کلام آخر

    ایمن ترافیک کالا تولید کننده انواع عینک ایمنی می باشد. این برند محصولات باکیفیت خارجی نیز به فروش می رساند.

    عینک ایمنی

    malihe
    پنجشنبه 2 مرداد 1399 - 1:13
    بازدید : 487

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 58
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه